Tectrade Managed Services

Waarom kiezen steeds meer organisaties voor onze managed services?

 

Er zijn meerdere redenen om het ontwerp, de bouw en het permanente beheer van uw ICT infrastructuur aan een professionele derde partij uit te besteden.

Focus

Organisaties willen zich kunnen focussen op kernactiviteiten zoals applicatiebeheer, het optimaal ondersteunen van hun gebruikers en interne verbeterprojecten. Deze tijd zijn zij liever niet kwijt aan het up-and-running houden van de IT-infrastructuur.

Kennis

De managed services bieden toegang tot een diversiteit aan skills en best practices in het beheren, optimaliseren en upgraden van de IT-omgeving. Wij bieden u vaste contactpersonen die uw medewerkers en uw omgeving kennen. Zij zorgen voor een maximale beschikbaarheid en uptime van uw systemen.

Continuïteit

U ervaart minder risico op onderbezetting bij ziekmeldingen, vakanties of een plotseling vertrek van uw medewerkers. Zo zorgt u voor continuïteit van uw processen.

SLA’s

In onze SLA’s leggen we de vaste respons- en resolutietijden en de mate van capaciteits- en escalatiemanagement vast. Samen kijken we naar de beste oplossing voor uw organisatie.

Mix & Match voor Maatwerk

Service catalogus + service matrix = maatwerk
Kies zelf welke onderdelen u als managed service wilt afnemen, tegen welk servicelevel.

Afspraken + procedures = Master Service Level Agreement
De Master SLA beschrijft de werkprocessen op operationeel en tactisch niveau en de serviceniveaus voor de te beheren omgeving. Dit dossier helpt beide partijen om misverstanden te voorkomen. Wij staan voor kwaliteit en zekerheid, wat wordt onderstreept door onze ISO-certificeringen.

Kiest u voor Tectrades managed services, dan kiest u voor:

  • Een vast of onbeperkt aantal service tickets;
  • Monitoringsoftware;
  • Een dagelijkse systeemcontrole;
  • 24/7 of 9 tot 5 assistentie (of een mix hiervan);
  • Firmware upgrades;
  • Assetmanagement;
  • Een jaarlijkse redundantietest en/of uitwijktest;
  • Een managementdashboard met KPI-conclusies en aanbevelingen voor uw omgeving;
  • Een vast aanspreekpunt die de voortgang bewaakt bij updates, troubleshooting en eventuele calamiteiten.
  • Voorspelbare IT-uitgaven: u betaalt één vast bedrag per maand.

Informeer eens naar de mogelijkheden en voordelen voor uw organisatie!

Wilt u meer informatie?

Heeft u vragen of wilt weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Mail naar info@tectrade.nl of bel +31 (0)345 547040. Of vul het contactformulier in.

U kunt ons natuurlijk ook bellen op:
+31 (0)345 547040

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de Enterprise Hybride IT!
mautic is open source marketing automation

Send this to a friend