Tectrade Managed Services

Waarom kiezen steeds meer organisaties voor onze managed services?

Er zijn meerdere redenen om het ontwerp, de bouw en het permanente beheer van uw ICT infrastructuur aan een professionele derde partij uit te besteden. De datacenters van Enterprise organisaties worden complexer. Daarbij vraagt de business om 7×24 uur beschikbaarheid waardoor service levels steeds belangrijker worden. De snelle technologische ontwikkelingen in combinatie met beperkte bezetting maakt het vaak niet mogelijk om optimale continuïteit te garanderen.

Steeds meer organisaties kiezen daarom voor onze managed services, zodat hun medewerkers zich kunnen richten op strategische, waarde toevoegende IT-projecten én er geen extra mensen met specialistische kennis aangenomen hoeven te worden.

Voordat we starten met onze dienstverlening is het belangrijk dat we uw organisatie, doelen, en verplichtingen aan de Business kennen. Vervolgens brengen we samen met u uw huidige IT omgeving zo gedetailleerd mogelijk in kaart en adviseren wij u hoe wij deze samen kunnen optimaliseren en welke Managed Service oplossing het beste bij uw organisatie en wensen past.

Met behulp van onze service catalogus en de bijbehorende service matrix kijken we samen met u welke onderdelen u als managed service af wilt nemen. U kunt hierbij kiezen uit drie pakketten servicelevels, Silver, Gold en Platinum. Welk servicelevel u ook kiest, u krijgt een SLA op maat met 100% inzicht in onze prestaties en toegang tot onze vriendelijke, ervaren professionele supportmedewerkers.

Kiest u voor Tectrade’s Managed Services dan krijgt u op basis van het gekozen pakket o.a.:

– Een vast of onbeperkt aantal servicedesk tickets
– Monitoring software
– Dagelijkse ochtendcontrole
– 5×9 of 24×7 assistentie (of een mix hiervan)
– Firmware upgrades
– Jaarlijkse failover/redundatietest
– Management Dashboard met KPI conclusies en aanbevelingen
– Een vast aanspreekpunt voor u en uw leveranciers die de voortgang bewaakt bij issues, escalaties en onderbrekingen.

Alle afspraken en procedures worden door ons vastgelegd in een Master Service Level Agreement (SLA) . De SLA beschrijft de werkprocessen op operationeel en tactisch niveau en de services en serviceniveaus met betrekking tot de te beheren omgeving. Dit dossier helpt beide partijen om misverstanden en grijze gebieden te voorkomen. Wij staan voor kwaliteit en zekerheid en onze ISO certificeringen onderstrepen dit.

Wilt u meer informatie?

Heeft u vragen of wilt weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Mail naar info@tectrade.nl of bel +31 (0)345 547040. Of vul het contactformulier in.

U kunt ons natuurlijk ook bellen op:
+31 (0)345 547040

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de Enterprise Hybride IT!
mautic is open source marketing automation

Send this to friend